Garanții și service

Garantia produselor vandute de BisonSol

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre BisonSol beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Produse cu certificat de garantie emis de BISONSOL INT SRL

Pentru a-ti facilita accesul la service in cazul unei eventuale defectari a produsului in perioada de garantie, am incheiat parteneriate cu marii producatori astfel incat sa-ti putem oferi reparatia prin BISONSOL INT SRL, partenerul nostru de service.

Asadar, pentru o parte dintre produsele vandute de BisonSol vei primi certificat de garantie emis de BISONSOL INT SRL in format electronic. Certificatul il vei primi pe email.

In acest caz, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia prin serviciul: completezi formularul de reparatie produs, trimiti curierul cu produsul defectat, si dupa ce il reparam ti-l inapoiem tot prin curier.

Produse cu certificat de garantie emis de producator

Pentru o parte dintre produsele vandute de BisonSol vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

Garantia produselor vandute de partenerii BisonSol Marketcenter

Pentru toate produsele care beneficiaza de garantie si care sunt vandute si livrate de catre partenerii BisonSol Marketcenter, vei primi certificat de garantie tiparit la livrarea produsului. Certificatul poate fi emis de catre partenerul BisonSol Marketcenter sau de catre producatorul produsului.

Daca certificatul este emis de catre partenerul BisonSol Marketcenter si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata direct de catre acesta.

Daca certificatul este emis de catre producatorul produsului si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Daca nu ai primit certificatul de garantie pe email te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului, completand formularul de sesizari.

Program de lucru:
9:00 - 16:00 in zilele de lucru

Comenzi:
(+4) 0751 128 255

Addresa: 410546 Oradea, Calea Clujului nr 192

Share This